Muffins!

Fick ett ryck att baka något idag, var en evighet sedan jag spontan bakade och NU minns jag varför, jag HATAR vår ugn! Har alltid gjort och kommer alltid göra, begriper inte dom som prisar gasugnar, har dom någonsin haft en själv? Usch, nej, tacka vet jag VANLIG hederlig elugn!
Iaf så gjorde jag tobleronemuffins som blev katastrof! Då det endast var undervärme på muffinsen blev dom brända i botten och ingen färg uppe! men de kanske är goda iaf, hoppas det :) Eller kanske inte, det är lättare att hålla sig ifrån om dom är räliga ;)
 
 
 
 
aja, inte så tokigt en söndag kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0