lördag :)

Så skönt att inte ha något planerat idag, sov läänge! urskönt! :)
 
Igårkväll var vi hembjudna till två vänner på lite fredagsmys, väldigt trevligt. Blev senare än vad jag trodde från början, så det är väl ett tecken på att vi hade det bra och massa att prata om ;)
 
Var iväg på dagen och hälsade på på min VFU, känns skönt att ha det avklarat :) Snart dags ju!
Sen passade jag på att köra inom ocab och snacka skit med en vän, slutade med att jag hängde där vääldigt länge haha
Men det är faktiskt kul när man träffar en del av sina gamla kollegor. Passade även på att ta hem lite makulatur (papper att slå in glas med till flytten) och 10 lådor, så nu är det bara att börja röja i källern och på vinden, vi har ju varit så smarta att samla på oss urmycket mög och har nu 3!!! förråd, (tog grannens källarförråd eftersom det ändå stått tomt i 2 år) ingen vet var detta gick fel men nu är det dags att organisera oss inför flytten :)
 
Ringde min vapendragare och undrade om hon ville hänga lite haha så vi åkte till ikea o lunchade, bra ide kände jag :)
Så det gick i ett igår, helt enkelt så det ska vara :D
 
Något jag inte är så nöjd med är den satans magkatarren som gör sig påmind väldigt ofta numera och den stannar kvar galet länge, hade ett sånt sjukt anfall när jag kom hem på dagen att jag trodde att jag skulle dö av smärta, varade en hel jäkla timme, trots pilla! sjukt!
Men nu är det bättre och jag hoppas det håller sig så ett tag till :)
 
 
Idag har vi inte gjort så mycket, riktigt skönt faktiskt, körde iväg en runda innan och kollade in våra nya hoods :) Körde inom Emporia för att handla lite mat, galet med folk och kaos överallt, nära ett nervsammanbrott där.
 
Ha en skön lördag på er!
 
 
 


Kommentarer
Jacqueline

Usch krya på dig! Jävla magkatarr nu när du har så mycket roligt och spännande framför dig <3

Svar: Tack vännen! :)
Jessi

2013-02-10 @ 09:43:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0