Kalas!

Idag står kalas på schemat, mitt stora gudbarn fyller 12 år, så det måste vi ju givetvis fira :)
 
Igår gjorde vi något så fantastiskt roligt som att åka till tippen och slänga en massa skräp, röjde ju källaren för ett tag sedan så nu är det dags att bli av med det :) Jösses vad man känner sig förvirrad där haha
jag är van att slänga allt i en säck (ingen sortering) och sen slänga allt i en container, men här måste man sortera det, suck. Lustigt är det iaf för det verkar som en del människor är där enbart för att kolla vad alla andra slänger och plocka på sig det, när jag gick omkring o letade efter en container att slänga nåt mög så kom det fram en man till mig o frågade om jag skulle slänga sakerna, ja svarade jag (är ju trotsallt på en återvinningscentral) så då tog han dom så jag slapp yra runt mer ;)
Nu är även sambons groteskt fula tavla slängd, så det finns ingen risk att den föjer med till den nya lägenheten haha
 
Sen åkte vi och handlade lite mat, väldigt spännande, körde inom mio eftersom vi var på jägersro och tittade om där fanns något av det vi behöver/vill ha till lägenheten, nja inte riktigt, då kom sambon på den briljanta idéen om att vi kunde åka till ikea o äta lunch, vilket då även betyder att man måste gå ett varv och titta på alla sakerna :)
 
Kvällen var vi bara hemma och tog de lugnt, tittade på melodifestivalen, jösses vad dåliga army of lovers var, hur tänkte dom där?!
Har förvisso sett alla delfinaler men det är fasiken inte bra, vet inte varför jag ens tittat haha men Ralf var faktiskt bra igår! Så det finns ju hopp iaf :)
 
Nej, jag får väl ta o börja göra mig klar för att gå på kalas :)
 
Ha en skön söndag på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0