Jadå!

Det går bra nu!
Allt rullar på i ett fasligt tempo, hnner knappt med själv :)
 
Idag ska vi (läs min sambo) skriva kontrakt på vår (hans) lägenhet för DEN ÄR SÅLD!!!
Och det bästa var att det blev budgivning så vi fick lite mer än vad vi hade räknat med, så jäkla gutt!
Jag ska följa med när dom ska skriva kontrakt, ska disskutera tillträde, om han vill köpa garderoberna, matbordet (köket) också, hoppas det! Så skönt det hade varit att slippa klydda med det.
 
Igår var jag helt slut, gick o lade lig vid 20.30 somnade kanske vid 21 haha var så trött så kände inte att det fanns någon anledning till att plåga mig själv :)
 
Så nu hoppas vi bara att vi kan få tillträde till vår lägenhet INNAN påsk :) oh vad jag längtar, ska bli så kul! Eller ja kanske inte själva flytten för den lär nog bli ganska dryg haha
 
 ha en bra dag på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0