Galen dag!

Tror alla ungar har varit lite galna idag efter den energiboost vi fick igår ;) Var på en ny avdelning idag, men på "min förskola" där finna fyra avdelningar och nu har jag även varit på den sista :) Gick bra, trots att jag inte kunde ett endaste namn, jo på "fröknarna" haha Dom har jag jobbat med innan :)
 
Var ine om på "min" avdelning och hjälpte dom med mellanmålet, jösses vad galna alla var, sen när dom väl fick sin mat blev det knäpp tyst haha
 
Njuter av lite lugn o ro här hemma, sambon är ute och powerwalkar så då passar jag på att njuta av min ensamtid haha
Skulle egentligen mött upp en kompis och gått ut o gått en runda jag med men vi kom fram till att det var alldeles för mycket meck med att komma på något smidigt sett att ses på (bor en bit ifrån varandra) så vi sköt upp det till en annan dag, och det var nog ganska bra, kände mig rätt slut när jag väl landade i soffan ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0