Fri!

Idag har jag min lediga dag från gymmet, måste ha en vilo dag ;)
Och det var väldigans skönt att få sova lite längre idag, blev lite hårt igår haha
Men det var väldigt trevligt, tiden bara sprang iväg :)
Är riktigt nöjd att jag inte skulle upp och jobba idag som sambon skulle :P
 
Passat på att städa lite här hemma, vi blev lite slappa med det nu när vi inte längre "måste" på grund av alla visningar, men det kan ju vara skönt om man har det lite rent för sin egna skull också :)
 
Annars är det en väldigt lugn onsdag, ska till sjukhuset och ta ett nytt prov på min cysta, ur skoj, 200:- för 1 minuts besök, känns sådär spännande, men nödvändigt.
 
Ha en skön onsdag på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0