Fredag!!

Godmorgon!
 
Hoppas allt är bra med er!
 
Satt och tittade på lite bilder från vår nya lägenhet och kan fortfarande inte riktigt fatta att den är min om bara några månader! :)
Kom dock på en ganska dryg sak med den, det kommer bli asjobbigt att grilla på sommaren haha vilket bekymmer ;)
 
Kan visa en liten sneak peak på hur lägenheten ser ut om ni vill :)
 
vardagsrummet. Man ser hela vägen till hallen och ytterdörren, litet va? ;)
 
vardagsrummet från andra hållet med ingång till sovrummet
 
kan visa fler om ni vill eller så får ni vänta till ni kommer på en vinkväll i april ;)
 
Men nu kanske ni förstår varför vi är så kära i den, den är gigantisk :)
 


Kommentarer
jacqueline

VIIISSSAAA jag kan inte väänta tills april??? vad ligger hyran på snäckan ? <3

2013-02-08 @ 11:44:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0