februari!

oj vad denna helgen har gått fort!
Kanske för att man inte gjorde så mycket mer än låg i soffan och degade igår :)
Lyckades iaf masa mig iväg till affären och handla lite mat till mig och sambon, lagade maten och bänkades oss i soffan igen haha
Vi såg på Melodifestivalen, ingen höjdare direkt. Mellanakten och programledarnas inledning var bra, men det var nog det enda :) 
Sen såg vi pluras kök, trevligt program. efter det gick jag och lade mig, helt slut haha
 
Idag har vi haft ännu en visning på lägenheten, gick sådär. Men å andra sidan har ju inte vi heller hittat något än så då känns det inte fullt lika stressande :)
 
Käkade på Vapiano idag, gott. Lika bra, eftersom vi ändå var iväg skickade från vårt egna hem ;)
 
Ha en fortsatt trevlig söndag!


Kommentarer
jacqueline

men typiskt, jag glömde helt bort mello, tur det inte var så bra då :/ :D

2013-02-03 @ 20:02:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0