Dagen D

Idag gäller det! Oh ska bli så kul, hade varit så kul om vår mäklare hade hunnit höra av sig innan vi skriver kontrakt så det kanske hade känts ännu bättre men jag längtar verkligen till vi får flytta in i VÅR lägenhet, inte min inte Fredriks utan verkligen VÅR, det ska bli så kul!
 
Idag står plugg på schemat! Och nu jäklar ska här pluggas! Måste göra färdigt den tusan delexaminationen!
 
Gymmet är också avklarat, gick riktigt bra, känns så skönt! Kul när man märker att det går åt rätt håll även om det tyvärr inte syns något på en själv än, hade ju velat ha resultat direkt, kanske kan sträcka mig till andra gången men sen vill jag at det ska märkas att jag börjat träna haha
Jag är inte så otålig ;)
 
Nej, Plugga var det! Hörs senare, kanske dyker det upp ett nytt foto ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0