Då så!

Då var det dags för ännu en gång att ta tag i sitt liv!
 
 
 
Detta otroligt trevliga stället besökte jag idag!
 
Jag började med ett fantastiskt onödigt besök på sjukhuset, kollade upp min cysta eller tumör  som läkaren envisades med att kalla den. Han gjorde som min tidigare läkare gjorde, kände, mätte och hade sig för att konstatera att han inte vet vad det kan var. Helt klart värt 200:- för det konstaterandet!
Han menade på att det inte är säkert att det går/är lönt att operera bort den då den kan sitta vid/runt/under/över en nerv som går ut till ansiktet, så han frågade vad jag tyckte!!! eehh va?!
Ja jag tycker ju så klart det som är bäst, skadar den mina nerver ut till ansiktet om det ska tas bort så tycker jag så klart att den ska vara kvar, så enkelt är det!
Iallafall så ska jag tillbaka till stället där som tog prov på tumören och då "tömma" den på vätska igen och analysera det ännu en gång (om jag förstod det hela rätt) sen ska jag skickas till röntgen och tillslut ska jag tillbaka där jag var idag, suck!
 
Efter dagens träning var jag ganska besviken på mig själv och har nu bestämt mig för att bli duktig, undra hur länge det kommer hålla ;)
 
 
Så efter läkarbesöket åkte jag till Ica och handlade hem lite nyttigheter, nu är det dags att börja äta vettigt ochi nte en massa nutrilett mög! ;)
 
 


Kommentarer
jacqueline

bra jessi heja heja

2013-02-04 @ 21:10:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0