Carl Hillsgatan!

Lägenheten är VÅR!!!!! jag kan inte fatta det!
 
Ett samtal som förändrat så mycket!
Vi var på två visningar idag i Västra Hamnen som vi verkligen gillade och hade verkligen lagt denna lägenheten på hyllan, ja jag kunde tänka "tänk om vi fått den, då kunde vi gjort si eller så" men sen fick man ganska snabbt skaka av sig den tanken eftersom vi INTE fick den, NU är den vår!!!
 
Hon som visade lägenheten ringde mig innan och frågade om vi fortfarande var intresserade av lägenheten, ääähh JA haha
Så på måndag ska vi skriva kontrakt sen är den vår så länge vi vill :))
 
lyckan är total!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0