besviken!

Imorse ställde jag som vanligt klockan på 7.15 för att masa mig iväg till gymmet, galet trött men jag tog mig upp, drack min kopp kaffe och begav mig iväg, sjukt nöjd att jag lyckades ta mig upp så tidigt trots att jag faktiskt är ledig idag :)
Kommer igång bra på löpbandet trots att det känns tungt, så ringer telefonen, skyddat nummer- jag svarar ALDRIG på okända nummer men sedan vi börjat leta lägenhet så är det ganska bra att göra det :) Svarar och det är från jobb, sen är det så segt att komma igång igen, så idag blev det inte alls lika långt och bra som jag hade tänkt! :(
Men visst, allt är ju bättre än inget, så jag får väl trösta mig med det :)
 
Annars var planen att plugga idag, men känner att mina tankar är någon helt annanstans så jag struntar i det och fokuserar på eftermiddagens läkarbesök istället!
 
Ha en skön måndag på er!


Kommentarer
jacqueline

besviken är det SISTA du ska vara gumman! lite träning är bättre än INGEN träning. du är super duper duktig!!!

Svar: aw tack finaste du! <3
Jessi

2013-02-04 @ 16:13:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0