Bebis!

Idag skulle jag ha varit i Ystad men min fina vän blev mamma i fredags till en fin liten Moa, så himla glad för hennes skull! Så nästa gång vi ska ses kommer det vara en liten bebis med :)
 
Vi hade visning på lägenheten idag igen och det verkade som där var någon som var riktigt intresserad så HÅLL TUMMARNA!!! Mäklaren skulle kontakta de som visat intresse imorgon så jag hoppas det går bra! :)
 
Hann med en lite tur till Burlöv med Linda, trevligt!
 
Var även ute hos mina föräldrar och fikade, så det har varit en händelserik dag ;)
 
 
Nu är det soffan som gäller för hela slanten :)
 


Kommentarer
jacqueline

jag håller tummarna <3

2013-02-11 @ 11:05:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0