Seg söndag!

Blev en tuff kväll igår, tror inte vi kom i säng förrän klockan var 4-4.30, känns idag, man är lite små seg haha
 
Tvättning står på schemat idag och vi skulle vara rediga att börja lite tidigare då vi har en hel del tvätt, men nej! Då "får" man inte tvätta innan 12 på söndagar, så där är ingen ström innan dess! Kanske hade varit bra att meddela det så man hade vetat om det! Himla tur man inte hade något annat som skulle göras idag, för då hade jag blivit galen! Sen är du ju inte fullt så kul att springa ner till källaren i tid o otid bara för att man inte kan få denna info innan!
Jaja, nu är tvätten igång iaf och ingen som bokat efter oss heller så ska nog reda ut detta med :)
 
Annars är planerna att städa här hemma, så där sugen på det ;) men det måste göras, tyvärr :)
 
Min fina kusin tittade förbi igårkväll/natt och snacka lite skit, han var tydligen på fest precis runt hörnan, kul att han ville komma förbi :) 
 
Hoppas ni har en skön söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0