Packa!

Usch vad jag inte får tummarna loss till att ta tag i min packning! Blir så trött på mig själv men det är så tråkigt/svårt! Kan inte bestämma mig för vad jag vill ha med mig, känns som jag har alldeles för mycket haha
Och skor! Jösses vad svårt det är att välja ;) just nu har jag packat ner 4 par plus 2 flip-flop och då är jag inte klar än, usch det kommer blir svårt detta ;)
Men än är det ju gott om tid, jag menar vi åker ju inte förrän på tisdag ;) och smarthuvudena, dvs jag och sambon, har bjudit in våra familjer på lillejul för att fira jul tillsammans, vet inte riktigt hur vi tänkte, 11 pers och INGEN DISKMASKIN!!!! det kommer ju bli en hel del disk, suck! jaja det blir nog hur bra som helst :)
 
Nej men om jag ska fortsätta med min packning, har packat i omgångar idag så jag ingen aning om vad jag stoppat ner haha
 
Ha en fortsatt skön söndag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0