lördag!

Sista lördagen hemma för detta året! tjohoo! Om tre dagar åker vi till SINGAPORE!!!! jag längtar ihjäl mig, ska bli så himla skönt att få komma bort lite, få sol och värme och umgås med storebror och Renee! :) Tänk att det snart har gått ett helt år sedan jag träffade dom sist! Känns lite sorligt när man tänker så men nu snart ses vi igen! :)
 
Har precis varit och hämtat ett par skor som jag lämnade till skomakaren igår, dom såg förjävliga ut och det är lite sorgligt för jag tycker faktiskt om skorna, de är nog de ända finskor jag har som inte är skyhöga haha
men som skomakaren sa igår om det gick att fixa till dom "det kan ju inte bli värre iaf" haha nej det hade han bannemej rätt i, dom blev hur fina som helst så nu har jag ett par finskor att ta med till Singapore, firar trotsallt nyår där ;)
 
Snart kommer min kusin förbi med sina två söta flickor, alltså dom flickorna är så galet härliga! Tur att jag kan låna dom lite emellanåt ;)
 
Ikväll ska vi till Ugglarp och hälsa på ett par kompisar, från början arbetskollegor haha men numera en nära vän till mig. Båda två har jobbat på Ocab och så blivit ett par, var inte bara jag som träffade mitt ex på ocab haha
Även min nuvarande sambo träffade jag på Ocab, dock tog det några år innan vi hittade varandra på det viset :)
Ska iaf bli himla trevligt! 
Tur man har så många kusiner för ikväll kommer min minsta kusin och hämtar oss och kör oss, hur söt får man bli?! :)
 
 
 
Med den lilla bild säger jag hej för denna gång, nu är kusinvitamin på ingång :)
 
Ha en skön lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0