Lillejul!

 Helt galet att det redan är lille julafton! Vart tog denna hösten vägen? Nog för att jag är glad att den är över, för denna höst har INTE varit till min fördel, men som dom säger, det som inte dödar det härdar! Och det får man ju verkligen hoppas, nu har jag gjort mitt och hoppas få slippa allt nu!
 
Idag kommer vår familjer och firar jul, eftersom ingen firar som vanligt detta året haha
sambons syster firar hos sin sambos familj, vi åker iväg så mina föräldrar får fira julafton utan någon av sina barn.
Ska iaf bli himla trevligt idag, nog för att jag redan fasar för all disk som det medföljer men men...
 
Hann med en träff med Emma och Alma i stan, trevligt! Vi har verkligen inte fått ihop våra liv den senaste tiden, dom har typ varit sjuka hela tiden och jag har varit helt färdig, men idag sågs vi iaf :)
 
Tror till och med att jag lyckats ordna allt inför resan, snusen till bror är köpt, spriten, julklapparna, ja jag är redo! :)
 
Hade jag bara inte varit så dunderförkyld så hade allt varit ännu bättre men nu är det som det är så det är bara att härda ut detta med ;)
 
HA EN RIKTIGT GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR! 
hörs nästa år! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0