Julafton...

... och dagen D är äntligen här! Om ett litet tag ska vi bege oss till Kastrup, tycker det är så mysigt att åka in lite tidigare så man kan gå och titta lite och sätta sig och ta en öl och känna att NU är vi på väg :)
 
Gårdagen hade vi som sagt våra familjer här, himla trevligt MEN 15.30-16.00 stänges vattnet av!!!! sådär kul kände jag, vi hade som tur var precis duschat och kokt äggen, men resten liksom!?!?! Jaja inte mycket att be för, tydligen en vattenläcka i området, så mina föräldrar tog med sig 4st 1,5 l flaskor med vatten så vi hade till att koka kaffe och kunna tvätta händerna, diskningen fick vänta. Tack o lov kom den igån igen vid kanske nio-tiden och jag började snabbt som attan att diska upp alla glöggmuggar och kastruller som använts vid matlagningen, sen börjades diskningen från middagen och ske vilket var en himla tur för 21.30 kanske var vattnet återigen avstängt!!!!! alltså detta finns inte, men jo det gjorde det!
Så resten av vattenflaskorna fick hällas i toaletten så vi åtminstone kunde använda den, diskningen fick vänta, tvätta händerna fick ske med våtservetter och handsprit, fräsch kände man inte sig men inte mycket att be för!
2 i natt, när vi skulle gå o lägga oss och insett att det är bara att ta tag i diskningen idag istället kom vattnet igång så vi stannade uppe ett tag till och fick undan all disk, så skönt!
 
Tror att vi fått med oss allt, jag vet iaf att min väska är överfull haha och ändå har jag INTE packat ner ett endaste par strumpor, kofta eller någonting långt haha så kanske borde få med lite till ändå ;)
 
Tar en paus härifrån igen och återkommer nästa år :)
 
Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0