Hemmakväll

Blev inställda planer idag på grund av sjukdom, sjukt tråkigt men inte mycket att göra åt saken, så istället tog jag och sambon en hemmakväll, faktiskt riktigt trevligt, länge sedan vi hade det :)

Kollade igenom gamla instagram bilder och jösses vad många lägger upp konstiga bilder ;) antagligen jag med haha

Mina söta kusinbarn kom förbi innan och gav mig en julklapp! Finaste julklappen någonsin!!! 



Alltså hur söt får man bli???
Och båda två var nog i sitt esse idag för jösses vad dom sprang runt i lägenheten :))

Får nog gå o hjälpa sambon fixa grädden till vår irish;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0