Flyttdag1

Så var första flyttlasset klart! Det gick riktigt smidigt faktiskt, men det är klart det är alltid lättare ner än upp :)
Synd bara att lastbilen inte var inne som lovat vilket betyder extra jobb både idag och imorron men men det löste sig ju iaf rätt bra idag!
Tur sambon har många syskon då den ena har flytt landet ;)

Just nu sitter jag ute i solen o njuter ovädrets hamnen, gäller ju att passa på när vi väl får se solen ;) det enda som fattas är en kaffe men kön är på tok för lång för att jag ska orka ställa mig i den :)

Hoppas ni får njuta av det fina vädret idag!



Kommentarer
jacqueline

hur känns det i nya lägenheten:)? du får lägga upp lite bilder när du får tid så att jag har lite att titta på nu när jag e sjuk.. kramis

2013-04-05 @ 15:21:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0