Välkomna!

Välkomna hit till min nya blogg :)
 
Det varade inte länge på förra bloggsidan, men deras admin. sida var bara så krånglig och omständig så det orkade jag inte med ;)
 
Idag har jag varit i skolan heeela dagen, suck vilken lång dag! o då smet vi ändå tidigare från sista föreläsningen, kan ha varit ett av våra bästa drag någonsin som vi i gruppen gjorde ;)
 
Fick ett telefonsamtal på en av föreläsningarna som gjorde att tankarna svävade iväg lite och gjorde det ännu svårare att fokusera men hoppas på det bästa, så håll tummarna är ni snälla! Lovar att berätta vad det gäller så fort jag vet något mer! 
 
Nu ska jag undersöka denna sidan lite mer, hörs kanske sen igen :)


Kommentarer
Jacqueline

jag håller tummarna finis

Svar: naw tack fina du <3
Jessi

2012-11-27 @ 20:58:59
Jacqueline

välkommen förresten ;)

Svar: Tackar :)
Jessi

2012-11-27 @ 20:59:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0