Jägersro

Har nu gått runt o yrat på wessels urlänge känna det som, sambon körde mig hit innan och bara för att slippa åka buss fick jag vara här ett tag innan mamma kommer hit som jag ska möta upp, nu börjar man undra dock om det verkligen var värt en fika ;)

Har idag varit hos läkaren och tagit ett prov så nu ska jag vänta innan jag får besked, förhoppningsvis visar provet att allt är bra :)

Efter läkarbesöket blev jag bjuden på lunch av sambon, förstår verkligen inte vad som hänt med honom men jag tänker njuta så länge detta fortsätter ;)

Finns troligen ingenting som är så tråkigt som att bara sitta o vänta, kan meddela att efter en timme på detta stället så har man sett alla affärer 14 gånger, alltså inget roligt "shopping ställe"

Ha en fortsatt trevlig torsdag på er!



Kommentarer
Jacqueline

Haha jag har jobbat inne på CC. Urtråkigt shoppingcentrum!

Svar: Haha okej men wessels vinner nog tråkigheten ändå ;)
Jessi

2012-11-30 @ 10:22:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0