Fika!

Står utanför hansa o väntar på Alma och hennes mamma för att äta frulle tillsammans :) och för engångs skull är jag tidig, så tidig att jag inte ens kan gå runt o kolla i affärer medans jag väntar på dom :)

En sak jag tänkt på många gånger nu och gör mig lika irriterad varje gång är folk som inte kan trafikreglerna, då menar jag främst cyklister och gående! HUR svårt kan det vara att INTE gå i bredd på cykelbanan?! Eller som cyklist hålla sig till sidan OM man uppenbarligen inte kan trampa!! Blir så irriterad på folk! Som mitt ex brukade säga: "jag hatar folk"
Jag är beredd på att hålla med!

Om en kvart skulle jag egentligen varit i skolan, känner mig lite busig som "skolkar" haha

En sak som jag ofta gör är att varje gång jag ser en ocabbil så spanar jag för att se vem det är som kör, enda grejen är att dom jag hade velat prata med har redan slutat eller jobbar alltid inne på firman haha kanske dags att lägga ner det :)

Nej nu ska jag gå o fika, ha en trevlig onsdag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0