Uttråkad!

Idag har det varit en riktigt tråkig o seg dag! Hade tänkt att jag skulle upp på rean med brors tjej men hon messade o skrev att hon inte alls mådde bra och ville avvakta lite.
Sambon var mer död än levande så han lyckades jag inte få ur soffan ;)
 
 
 
Så jag har diskat upp alla miljoner glas vi av någon konstig anledning använde oss av igår :) annars har jag inte gjort många knop denna dagen, nästan så man får lite ångest haha
 
 
okej, det var kanske inte miljoner glas, men det kändes som det när man stod o diskade ;)
Begriper inte hur man kan göra vid ett kök och I N T E sätta in en diskmaskin, galet!
 
 
 
Stjärnan i gänget <3
 
Tackar alla inblandade för en supertrevlig kväll/natt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0