usch!

Tycker det kvittar hur mycket jag läser så åker det bara runt som i en karusell i huvudet på mig, blir tokig! Hatar verkligen prov/tentor!
Har kommit på att jag gillar muntliga tentor bättre, det trodde jag inte att jag skulle säga för några år sedan :)
 
Det värsta är när jag vet att jag måste plugga för då flummar jag iväg på allt annat, råkade hamna inne på nelly.se och hittade en massa fint, klickade hem några tröjor haha
 
Hade iaf tillräckligt bra karaktär för att tacka nej till att åka iväg o julhandla med en kompis även om det lät så sjuuukt mycket bättre än att plugga men kände att jag nog borde stanna hemma haha
 
något vettigt har jag ju gjort ;)
 
 
 
Har gått helt bananas med mina överstryckningspennor och mina flikar ;)
 
just nu försöker jag strukturera upp alla anteckningar jag gjort under föreläsningarna och göra det lite mer lättbegripligt men det går så där, kanske dags att fortsätta :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0