tredje advent

idag är det alltså den tredje advent, vilket betyder att det väldigt snart är jul och allt vad det innebär :)
 
Denna julen ser jag faktiskt framemot, har varit väldigt anti julen de senaste åren och det har inte precis blivit bättre, gillar det här med gran, ljus o mys men sen kan jag skippa julfirandet o allt sånt men inte i år! I år tycker jag att det ska bli riktigt kul att fira jul och anledningen är:
Min bror är hemma, hans tjej kommer till helgen OCH min sambo har bestämt sig för att fira med oss!
Lyckan är total!
Som om inte det skulle räcka så ska även mina kusiner (från pappas sida) med sina familjer fira med oss, så det ska bli riktigt roligt i år :)
 
Men innan dess är det tenta, grupparbete (förhoppningsvis mest mys ;) ) julklappsshopping, har ingen aning om vad jag ska ge min brors sambo, eller min sambo haha
Mina föräldrar är klara. Bror har jag en grej till, behöver en till iaf :)
 
På tal om julklappar, var i stan en runda innan med en kompis och det var då jag hittade presenten till min bror, men jösses vilken dryg människa som stod i kassan! Det var URLÅNG kö och hon stod som i slowmotion och var allmänt dryg, vissa människor borde kanske ha ett annat jobb ;)
 
Nu har musikhjälpen slutat, sorgligt för mig, vad ska jag nu göra hela dagarna, kvällarna, nätterna? :)
Dom lyckades få ihop merän 23 miljoner! Helt galet!
 
Sov så gott med er!


Kommentarer
Jacqueline

Oooohhh herre min guuuuud!!! Jag har bara köpt juklapp till min sambo och mina föräldrar så efter tentan blir det att sista minuten shoppa till resten.. Varför är inte jag lika smart som du och fixar det innan hela malmös befolkning stormar stan av samma anledning som jag ... Ahh

Svar: haha men jag är en hel del kvar jag med, så jag ska också bege mig ut när ALLA andra är ute o jagar runt :)
Jessi

2012-12-17 @ 10:12:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0