Tisdag!

Har fått skäll för att jag inte hunnit blogga idag, ska genast skärpa mig! :) så jag vill inleda med att be min trogna kommenterare om ursäkt för detta dåliga uppförande :P
 
Gick upp i ottan idag (normalt för väldigt många, galet tidigt för mig) och skulle åka o jobba på ett av "mina" ställen, där jag var hela sommaren. Det är så kul att komma dit och träffa alla små söta ligister, det är en himla tur att dom är så söta för jösses vad man kan bli galen på dom haha
När man kommer till sitt jobb och är inte allt för pigg är det extra roligt när man får komma till ett ställe som man verkligen trivs på och se glädjen hos barnen när dom ser en! Det värmer lite extra i hjärtat!
Sen är det väldigt kul att man får höra att man är efterlängtad även av föräldrarna haha då vet man att man gör någonting rätt iaf :)
 
Ska även dit imorron och jobba (om jag inte hinner med något blogginlägg är det därför) ;) 
Och det gillas skarpt! Det enda som är tråkigt med det är att dom har ringt mig från "mitt andra ställe" idag och ville att jag skulle komma till dom imorron och då är det jobbigt att behöva säga nej, men man kan tyvärr inte vara på två ställe samtidigt hur gärna man än hade velat :)
 
Det tråkigaste med att jag fick jobb idagvar att jag behövde ställa in en inplanerad träff med en kär gammal vän som jag inte sett på väldigt länge och hade verkligen sett framemot att vi äntligen lyckats hitta en dag som passade oss båda men när man är en fattig student inför julen (och annars med förstås) är det väldigt svårt att säga nej till jobb och lite extra i kassan :) Får helt enkelt hålla tummarna att vi hittar en ny dag snart :)
 
Oo jag har ju glömt att berätta en väldigt rolig sak ( iaf för mig ;) ) att min bror har kommit hem och ska vara hemma i nästan en hel månad!!! Galet!! Det var väldigt länge sedan jag hade min bror i närheten så lång tid i sträck ;) Sen om vi hinner träffas så mycket återstår att se :) Och hans tjej kommer om ett par veckor! Så himla roligt!
Det är väldigt tråkigt att vi har så långt till varandra, inte så att man åker dit över en helg direkt bara för att hälsa på ;)
Framförallt kan jag tänka på det/känna det eftersom vi umgås så pass mycket med min sambos syster (och bror, men inte fullt lika ofta som systern) :) då känner man att man är ganska ensam, alltså jag har ju min sambos familj och jag har mina vänner men det är ändå inte riktigt samma sak i alla lägen, hur mycket jag än uppskattar er! <3
 
Usch nu blir det mest en massa svammel så jag ska logga ut och fortsätta titta på musikhjälpen! :)
 
Ha en härlig kväll!
 


Kommentarer
Jacqueline

Förstår att du måste uppskatta att din bror är här jätte mycket, med tanke på allt <3 speciellt såhär till jul... OCH du är förlåten, efter ett såhär långt inlägg är det helt okej att du var lite sen med uppdateringen idag. Och en annan sak.. att du är på jobb är ingen giltig anledning till att du inte bloggar, du har väl för guds skull rast ? och jag råkar veta att du har blogg.se appen mohahah :P

Svar: puh, jag klarade mig :) Attans att jag avslöjat en sån viktig detalj ;)
Jessi

2012-12-11 @ 22:14:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0