Tisdag!

Dagen började inte så bra, tenta som gick åt skogen men det styrdes upp med lite kvalitetsmys med finaste vännen Malin och underbara Meja! Kan inte bli annat en glad med dom två!
Meja bestämde att det skulle bli ett besök på ikea så vem är vi att säga emot en söt liten 4-åring? ;) Så ikea fick ett härligt besök av oss :) Meja fick leka lite och vi åt lunch, mums!
 
Håll i hatten nu! Jag besökte ikea UTAN att handla något!!! ;)
 
Sen besökte vi plantagen där Malin köpte en jättefin julblomma (arrangemang) som vi piffade upp med en liten tomte från en annan blomma som vi senare åkte och satte hos Kira!
Första gången jag var där, och det var jobbigt kan jag erkänna, usch så tungt det var bara vi körde in till parkeringen, sist jag var där var på begravningen och körde samma väg och parkerade på samma plats som idag, att livet ska vara så orättvist! Men det var en fin grav.
 
Sen hade vi lovat Meja att vi skulle bara pepparkakor ( om hon stannade hemma med sin pappa när vi åkte iväg, och att jag kom med tillbaka o bakade med henne ) så det var bara till att köra o köpa pepparkaksdeg och börja baka så fort vi kom hem igen :)
 
 
Jag försökte få hennes pappa till att baka med henne men den minen jag fick vågar jag nog knappt säga om en sån sak ;)
 
Nu sitter jag hemma och små ler åt alla tokigheter Meja haft för sig idag, sötunge! <3
 
 
 


Kommentarer
Jacqueline

Haha vad mysigt :-)

2012-12-19 @ 08:30:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0