Söndag!

Vilken härlig dag det har varit idag!
 
 
Gick ut i snökaoset och bara njöt av att det faktiskt snöar i Malmö OCH lägger sig, till och med på dom stora vägarna låg snön kvar, så himla mysigt!
 
  
 
Tänk vad lite snö kan göra med humöret, istället för grått, mörkt och tråkigt blir det ljust, fint och kul ;)
 
 
En glad tjej med renen :P
 
 
 
 
Gick igenom parken på vägen hem, hur fint är inte detta?
 
 
 
Här tillbringade sambon hela denna härliga dag och missade allt det roliga :)
 
Nu ska jag slappa vidare i soffan!
 
Ha en fortsatt trevlig söndag på er!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0