Söndag!

Ska snart bege mig mot triangeln för att träffa Lotta, ska bli trevligt, om jag bara kan slita mig från musikhjälpen haha
hur ska jag klara mig nästa vecka?
 
Igår hade vi syskonträff med respektive med sambons syskon, mycket trevligt.
 
Vi hade förrätten och jösses vilka problem vi hade att hitta EN ingrediens, tror vi var i 8 olika affärer, jag skojar inte! så vi blev lite sena haha men det blev riktigt bra :)
Sambons syster med respektive hade huvudrätten (eftersom det var där vi var) SJUKTGOD älggryta, bland det godaste jag någonsing ätit!
Sambons bror med respektive hade efterrätten, riktigt god cheesecake, brukar inte gilla cheesecake men denna var fantastisk, fortfarande mätt från gårdagen haha
 
Ska försöka hinna med en träff med bror också idag, men först stan o en träff med Lotta!
 
Ha en toppensöndag på er!
 


Kommentarer
Jacqueline

Men oj vad roligt att ni delade upp det sådär.. Då blir det ju lite spännande också.. I lööööve överraskningar. Tack för tipset ;-p

Svar: ja det är jättebra, för då fokuserar man verkligen på "sin" rätt och det blir mindre jobb för den man är hos, urbra :)
Jessi

2012-12-16 @ 17:50:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0