Söndag!

imorgon är det nyår, tänk ett helt år har gått! 
 
Igårkväll var vi ute o åt med min familj, först kom alla hit och vi tog en liten drink här innan och fick äntligen smaka på julgodiset som bakades lillejulafton (glömdes bort på julafton) väldigt gott måste jag säga :)
Bra gjort Johan o Renee!
 
lyckades missa att fota godiset :)
 
Sen åkte vi till Steakhouse på lilla torg, så jäkla god mat!
 
 
Började med en fantastiskt god hummersoppa, var mätt redan efter denna ;)
 
och nu verkar inte datan vilja ladda upp fler bilder så tyvärr kan jag inte visa den fantastiska varmrätten, lammytterfile riiiktigt gott var det iaf :)
 
 
 
Idag har vi varit på Kallis, grabbarna bastade och badade, vi tjejer valde att fika inne på cafeet istället :) Ett smart drag visade det sig när grabbarna kom ut igen och berättade att det hade varit väldigt trångt i bastun!
 
 
Sen har det förbereds en massa inför morgondagens galej, som sker hemma hos oss.
 
Desserten är klar (hoppas verkligen den blir god), bordet är dukat, vilket även inneburit en del ommöblering :)
Städningen är klar, ja jag tror faktiskt att allt som gått att förbereda är klart, gillar när jag ligger bra till i min planering :)
 
Så nu ska jag bara slappa i soffan och njuta av lugnet före stormen :)
 
Ha en härlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0