Snö!!

Oj vad mycket snö det har kommit, vaknade upp till en vit och fin söndag :)
 
Vår fantastiskt fina innergård ;)
 
Gårdagen var riktigt trevlig. och så flitigjag var :)  jag gjorde chokladkola (som jag inte riktigt hade koll på hur jag skulle göra, eftersom jag inte hittade receptet igen) blev urgoda, tyckte jag.
Rocky roads (inte speciellt avancerat haha) dom är goda men så himla mäktiga så en liten bit räcker sen är man galet mätt :)
Och vi gjorde knäck, råkade ta dom lite för tidigt så dom blev väldigt sega haha men goda i smaken :)
 
Fick lite hjälp med knäcken :)
 
Vi hade värsta kökshänget, (precis som förr när man alltid hängde i köken på hemma fester), alla trängde ihop sig i vårt lilla kök och där satt vi till folket skulle åka hem i natt haha
 
Hann testa en hel del olika glöggsmaker, till slut var man rätt trött på glögg kan jag meddela ;)
Vi började med en alkoholfri (spetsad med en hel del Rom), en "normal" spetsad med rom, årets glögg som var ingefära- ingen höjdare direkt, fjolårets kaffe glögg- inte så god den heller och sen tog vi saffransglöggen från 2010.
När vi slutat med glöggen kom två kompisar förbi med och hade med sig en liter vinglögg så då fick vi ju dricka den med haha men 6 olika sorters glögg blev lite för mycket ;)
 
ser verkligen inbjudande ut haha
jaja en trevligkväll hade vi iaf :)
 
Nu ska jag gå o göra mig klar så jag kan traska ut i snöovädret och ta en fika med min fina vän L!
 
Ha en skön söndag!


Kommentarer
Jacqueline

Vilken mysig lördag du har haft :-) idag är det min tur att dricka glögg, mums

Svar: det är såå himla gott!!!Tror du får dricka lite mer glögg så du mår bättre och kan komma till skolan imorron ;)
Jessi

2012-12-09 @ 14:06:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0