Plugg!

Idag efter mitt besök hos frisören tog jag faktiskt tag i det här med pluggandet, ja iallafall en liten stund ;)
Alternativet var dammsugning och inte ens det kändes roligare idag, då är det bara till att sätta sig och börja läsa haha
 
Insåg idag, när jag pratade med min svägerska, gud så vuxet det lät haha att vi snart är klara med denna kursen också, och då fick jag P A N I K ! ! ! hur tusan sak jag klara av salstentan?!? Jag fattar ju inte ens hälften av allt som står i böckerna och den andra halvan har jag inte läst :P
Kan bli intressant detta :)
 
Ska snart bege mig tillbaka till min frisör då det vankas ihopskruvning av möbler från ikea haha
Min plan var annars att låta sambon jobba och jag stå o vara social, undrar om det kommer funka? Hörde iofs rykte om att vi skulle  till Vapiano och äta efteråt så det är kanske säkrast att man göra lite nytta ;)
 
Oooops! Nu kom tydligen sambon hem, efter att ha varit redig o varit ute o gått, jag som inte hunnit gömma undan godiset och läskan, attans, BUSTED!!! ;)
 
Ha det så bra så länge!
 


Kommentarer
Jacqueline

Haha du är rolig, vad åt du :-p... Suck ! Jag förstår precis vad du menar! Tänk att tentan är om mindre än 2 veckor

2012-12-06 @ 19:44:19
Jacqueline

Haha du är rolig, vad åt du :-p... Suck ! Jag förstår precis vad du menar! Tänk att tentan är om mindre än 2 veckor

Svar: usch ja fy, men det klarar vi galant ;)
Jessi

2012-12-06 @ 19:44:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0