Plugg!

Eller ja, jag försöker, iaf tillräckligt så sambon tror på det så k a n s k e jag slipper tvätta haha
 
Försöker organisera mina anteckningar men jag vet i tusan vad jag sysslar med på föreläsningarna för dom är himla röriga haha
Tänkte faktiskt inte läsa så mycket mer i böckerna för jag känner mig bara mer förvirrad utan går på det lärarna sagt är "viktigt" dom tycker ju så klart att allt är viktigt men det som dom hintat lite extra med :)
 
Idag ska jag få besök av min bror, var ett tag sedan jag träffade honom sist, inte så länge sedan egentligen men det ska iaf bli kul :) mamma o pappa kommer också förbi tror jag iaf :)
 
Så jag ska försöka se lite busy ut ett tag till haha
Det sästa är att jag kan ju inte sätta igång musikhjälpen för då avslöjar jag mig direkt, attans!
 
Ha det så bra!
 
Och förresten Ha en fortsatt bra Lucia :)


Kommentarer
Jacqueline

Hahaha du är rolig du ... Ja, det var faktiskt en lysande ide nu slår jag igen de jädra böckerna!!!!!!

Svar: jag har bara en massa bra ideer ;)
Jessi

2012-12-14 @ 08:50:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0