Onsdag!

Har idag varit på jobb med en massa galningar haha nej då, men det kändes som om alla små tokar var galna idag! Den ena efter den andra ;)
 
Usch ett barn fick väldigt hög feber väldigt snabbt, riktigt otäckt, man blir så maktlös på något sätt, stackaren!
 
När jag jobbar har jag aldrig min telefon på eller med mig, lägger den antingen i väskan eller om jag vet att jag väntar något viktigt samtal så kan jag lägga den på vår avlastningsplats, där man har kalender o dyl, idag hade jag den i min väska och av en slump gick jag o kollade min telefon och ser då att jag har flera missade samtal och flera sms från en av mina äldsta och bästa vänner där hon skriver att jag ska ringa så fort jag kan för en av hennes vänner hastigt har gått bort. Jag fattade ingenting, gick iväg och ringde henne och det absurda i det hela (som verkligen gör att det känns som en dålig film) är att vännen hade satt något i halsen och kvävts! Det är helt sjukt hur snabbt livet kan vända, från ena dagen när allt är frid och fröjd till helt plötsligt få ett sådant besked!
Med det mina vänner vill jag bara påminna er om att uppskatta det ni har och vara rädda om varandra! 
 
 
Skickar en BAMSEkram till S <3
 
Oj vilket dystert inlägg detta blev! Hoppas ni har haft en bra dag bättre dag!
 
Nu ska jag gå och se efter ifall min fläskpannkaka är färdig :)
 
Hörs kanske senare ;)
 
 


Kommentarer
Jacqueline

Men usch vad tragiskt :-( läskigt att allt bara kan förändras på ett ögonblick... Fy! Jag gjorde fläskpannkaka här om dagen yummi

Svar: ja men eller hur! Det får en att tänka till!Ja det är sååå jäkla gott! :)
Jessi

2012-12-12 @ 19:22:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0