onsdag, torsdag, fredag...

usch jag är helt förvirrad på dagarna, känns som söndag idag samtidigt som jag tycker det känns som fredag, men det är bara torsdag tror jag haha
 
Idag har vi gjort lite nytta, tillskillnad från gårdagen :)
 
Började med ett besök på ikea- tjohoo! Köpte äntligen vår huvudgavel till vår sänggavel, som vi velat ha ett bra tag men tyckte att det var onödiga pengar eftersom vår lösning fungerade fint :)
  
 
Vi hade inte direkt den största bilen för detta äventyr ;)
 
 
 
Vi har haft två lösa hyllor, så man kan reglera det i rätt höjd (vår säng är otroligt hög) och eftersom det är lådor på sänggaveln så ville vi inte ha något som stod på golvet o var ivägen, men nu har jag tröttnat och äntligen har vår huvudgavel kommit på plats :)
 
Här ser man hur hög vår säng är haha
 
Efter ikea tog vi en sväng upp i stan, tog en lunch o mötte upp min bror o hans tjej, trevligt tyckte vi, killarna var inte fullt lika nöjda haha
Blev lite fynd idag, urnöjd :)
 
Nu sitter jag i soffan och är galet hungrig, men min käre sambo som skulle starta ugnen och sätta in pommes, satte in pommes MEN startade aldrig ugnen så nu väntar vi ytterligare en halv timme haha
 
Hoppas ni har haft en toppen dag ni med! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0