Onsdag men egentligen tisdag ;)

Nu ligger jag i min säng och är galet trött och borde verkligen stänga ner datan och musikhjälpen men det är ju så himla bra, egentligen händer det ingenting så speciellt men det är liksom ändå bra :)
 
Fick precis en kommentar på mitt förra inlägg och då jag inte vågar riskera att fröken J blir upprörd på mig ännu en gång så ska jag testa att göra mitt förta inlägg som jag tidsinställer :)
Med risk för att inte hinna med att blogga imorron heller haha
 
På min rast sitter jag kvar på avdelningen och pratar med mina kollegor och då kan jag ju inte blogga ;) Och givetvis dricker jag kaffe då med haha
 
Så lite kaffe som jag druckit idag minns jag knappt när det hände senast haha
Får bli ändring på det! ;)
 
Glömde att berätta en otroligt viktig sak för min trogne kommenterare: Idag har jag klätt granen på jobb, packade upp den från kartongen, fixade med ljusen, hängde kulor, glitter mm  tänkte att detta är nog info som kommer uppskattas av dig haha blev himla grannt ska du veta ;)
 
Och nu blir det rörigt men imorron (idag) ska vi öva på luciatåget haha tänk er 17stycken 1-2 åringar som tulltar runt i sina pepparkaksgubbar, tomtedräkter och vita klänningarna, sååå sött, lite ledsen att jag inte kan vara där på torsdag och få se det på riktigt :)
 
Nej nu får det räcka för idag, nu MÅSTE jag stänga ner!
 
Ha en skön onsdag på er!


Kommentarer
Jacqueline

hahah nu är du en tvättäkta bloggare med tidsinställda inlägg och allt.hahah Oh fy vad mysig önska jag också jobbade extra på någon förskola och kunde klä granen och öva inför lucia ju. jag får ta tag i det där med vikariebanken snart tror jag :/

2012-12-12 @ 13:59:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0