oj så trött!

Som rubriken säger så är jag riktigt trött, bara slog till haha
 
Blev en riktigt bra dag idag, började med en lite halvtråkig föreläsning, men lite kaffe på det så ordnade det upp sig ;)
 
ja osse litta vatten förstås :)
 
sen kom sambon och hämtade mig, så käkade vi lunch i bilen (det var ett tag sedan man gjorde det, inget jag saknar kände jag :) Men en god dallasburgare det har jag saknat, urlänge sedan jag åt en sådan, förr när jag jobbade på tocab åt vi det gaanska ofta ;) )
För att sen åka och jobba och när jag kommer dit frågar dom: "Vill du ha lite kaffe?"
Rätt svar på den frågan skulle varit: "Nej tack" Jessica svarar: "Oh, ja tack gärna!" Sen hade jag ONT i magen av någon konstig anlednig ;)
Ganska skönt att börja jobba 12.30, nästan alla barnen sov, vilket betyder URLUGNT och skönt i en kvart eller så :)
 
Sambon kom även och hämtade mig när jag slutade, riktig lyx idag :) Och då mina planer för kvällen var inställda så var kvällen fri för annat, sagt o gjort en träff med finaste Linda blev inbokad och vi gick runt lite i stan för att inse att det är ganska tråkigt i Malmö där allt stänger väääldigt tidigt.
 
 
 
så vad gör man då? Jo man går mot Lilla Torg och sätter sig på uteserveringen och njuter av ett glas varm glögg mmm så gott och så mysigt <3
 
 Nu sitter jag här hemma, förpassad till sovrummet då det tydligen var någon viktig (!?) match på tv och hade planer på att öppna någon av alla de fantastiskt tråkiga böckerna som vi har i denna kursen, jag öppnade dom:
 
 
men stängde dom lika fort igen ;)
 
 
Någon bok ni blev sugen på att läsa? :P
 
Nu ska jag nog ta och lägga ner allt och gå o lägga mig, känns som ett bra beslut, SOV SÅ GOTT på er! 
 


Kommentarer
Jacqueline

Hahaha det såg ju riktigt ljust ut där ett tag med öppna böcker och allt ;-p usch samma här, finner ingen ro :-( vi ses snart kramis

2012-12-05 @ 08:02:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0