Nyårsafton!

Då var det nyårafton idag!
Och min kusin blir en gammal gubbe ;) Grattis!
 
Ikväll ska vi fira in det nya året här hemma hos oss, första gången jag firar i denna lägenheten :) Ska bli trevligt, bror och hans tjej kommer också :) Gäller att suga ut så mycket kvalitetstid som möjligt, dom åker snart hem igen :(
 
Känner att jag ligger ganska bra till i min planering, varmrätten är klar (förutom riset) efterrätten är klar, förrätten är nästan klar (det man kan förbereda) sen är det bara lite sallad kvar och det är ju inget man vill göra alltför tidigt, så nu ska jag passa på o vila lite innan nästa ryck :)
 
Ha en riktigt trevlig nyårsafton på er och var rädda om varandra!
 
G O T T  N Y T T  Å R ! ! ! ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0