Nere!

Känner mig allmänt nere och inte alls på något vidare humör, vill bara stänga in mig i en bunker och inte komma ut på ett tag, går in på min fina vänns blogg och börjar gråta av de fina ord hon skrivit! Bättre vän får man leta länge efter och jag undrar om man ens kommer finna en <3
Tack världens finaste Linda för det underbara inlägget, jag finner inga ord! <3
 
Imorse fick jag som sagt tidigare ett bra besked från min läkare, en märklig typ den där läkaren haha
När jag var där på kontroll, helt ovetandes om att det ens kunda vara något allvarligt, tänkte mest att det kan vara bra att kolla upp "knölen" som satt bakom örat typ, för den hade blivit lite större, gick ut från läkaren mer förvirrad och orolig än tidigare och då är jag ändå ingen person som brukar stirra upp mig. Allt jag kan göra är att avvakta för vidare kontroller, det var några jobbiga dagar som följde den veckan. Åker till sjukhuset för nästa kontroll, där dom skulle ta ett stickprov på "knölen" och det visade sig att den var fylld med vätska, denna läkaren var till skillnad från den jag hade haft tidigare väldigt ignorerande, så jag fick inga svar av denna läkaren heller. Åker hem och vet fortfarande inte om det är bra eller dåligt med "knölen" imorse kom beskedet jag väntat på i nästan 2 veckor, det var ingen fara! Läkaren upprepade nog 3-4 gånger under samtalet hur lättnad och glad han var när han hade läst beskedet haha
Skönt med en läkare som iaf är känslig men han kanske kunde hållt lite för sig själv ;)
 
Så det var med lätta steg jag åkte till skolan idag :)
 
När jag kom hem efter att vi var hos svärmor och lånade bilen och åkt iväg en sväng med henne så kommer jag hem och har fått fina blommor av sambon i min "höga" vas! OCH jag har fått en blomma av svärmor som trots att hon varit ovetandes om hela denna proceduren var "helt ifrån" sig och upprepade att det var tur hon inte fått veta något tidigare för hon hade varit så orolig, så himla söt, för i nästa sekund fråga varför sambon inte berättat något för henne tidigare haha <3
 
När något sådant här händer märker man vem som verkligen bryr sig och finns där för en!
 
NI ÄR GULD VÄRDA!!!! <3 <3 <3


Kommentarer
Jacqueline

Skönt att allt är över nu och att du slipper vara orolig för det :-).. Kramis

2012-12-05 @ 23:03:08
Linda

Nu sitter jag brevid dig på Pickwick! Afterwork med dig och andra Goa vänner.. Har missat detta inlägget innan.. Nu blir jag extra varm i mitt hjärta och du är en av dom bästa människorna i mitt liv! Jag är lyckligt lottad att ha dig som vän!! <3

Svar: <3 <3
Jessi

2012-12-07 @ 18:11:36
URL: http://www.ladylikestorock.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0