Måndag!

Då var denna dagen snart slut :)
 
Det har varit lite problem hos blogg.se så det har inte gått att logga in, därav inget inlägg på hela dagen ;)
 
Har varit i skolan heela dagen idag, såå glad att Jacqueline tyckte synd om mig så hon kom till skolan idag, för hur skulle det annars gått på föreläsningarna? utan vårt trams haha :))
Man märker så snabbt när man har varit i skolan hela dagen och föreläsningarna inte är de intressantaste man haft direkt, det är väldigt svårt att hålla koncentrationen på topp då och jag vet inte hur många "sscchhh" vi har fått idag, av läraren OCH klasskamraterna haha
 
Hade turen att bli hämtad av sambon idag efter jobb och vi åkte direkt o handlade, bra tänkt av oss! Snökaos och ingen bil = ingen handling :)
Kände mig så redig när jag kom hem att jag satte mig o läste lite i en av våra tusen böcker som vi snart ska ha läst till vår tenta nästa vecka :)
 
Idag börjar musikhjälpen, gillar det skarpt! Kul att titta på och det är för en bra sak! Så nu har man alltid något att titta på i en vecka ;)
 
Såg precis att detta inlägget inte hade publicerats, men det hade sparats på något märligt sätt, men det är jag tacksam för haha
 
Ha det!


Kommentarer
Jacqueline

Hahaha jaaa vilka surpuppor de var ;-p usch jaa två bussar sket i att komma så jag fick vänta i en halvtimme utanför skolan på en jädra buss :-(( usch..... Jahapp jag får väl också ta tag i pluggandet nu då :-( eller ja om en timme eller två :-p

Svar: nej fy vad drygt!Jag tycker att jag läser o läser men kommer ingenstans och om jag väl kommer vidare så minns jag inget :( NERVÖS!!!
Jessi

2012-12-11 @ 09:14:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0