Lunch!

Idag trodde jag att vi hade en heldag (lååång) dag i skolan men tydligen inte haha
hade glömt att vi ändrat i schemat och skippat lunchen för att börja sista lektionen tidigare och då med kunna komma hem tidigare och jag som för en gångs skull hade lunch med mig haha
Jaja nu fick jag ju ätit lunch hemma istället :)
 
Gick till Gustav från skolan och jag fyndade!!! T J Ä N I N G ! ! ! haha
Gillar hur jag och Linda alltid lyckas vända ALLT till vår fördel ;)
 
Just det, PLUGGA var det jag skulle göra, men jag käner mig så förvirrad att jag inte vet var jag ska börja!
 
Vi kom på en ramsa i skolan för att vi ska komma ihåg de 6 fundamentala matematiska aktiviteterna:
 
FÖRKLARA MÄTNINGEN, DESIGNA RÄKNINGEN & LOKALISERA LEKEN :)
 
Nu ska jag bara komma ihåg ramsan också OCH vad det betyder haha
 
Nej men lite genomläsning av anteckningarna kanske är på sin plats nu, men det är så svårt, jag vill ju se på musikhjälpen samtidigt!!! :)
 
Hörs senare!
 
 


Kommentarer
Linda

Vi borde heta "Tjäning" i mellannamn! :D Vad har du nu fyndat??

Svar: hittade en urfin tröja på HM (som jag trodde skulle vara mycket dyrare än vad den var) OCH sen hittade jag en sådan rabattlapp i plånboken, så tröjan blev ännu billigare :)Tror vi borde lägga in det, jag menar vi är ju urgrymma på det :P
Jessi

2012-12-13 @ 21:46:53
URL: http://Www.ladylikestorock.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0