Lucia!

Idag är det lucia och jag undrar VAR är min lussekatt??!! Detta är inte ok, ingen som kommit förbi med någon till mig ;)
 
Tröttnade på luciatåget på tv och satte på musikhjälpen på svtplay istället :)
 
Idag ska jag vara en heldag i skolan, snacka om kontrast till gårdagen och morgondagen haha
med en massa ungar som springer runt och är helt tokiga ;) Häärligt!
 
I eftermiddag kanske min familj ska komma hit och fika lite, vet fortfarande inte om det blir så, men det hade varit trevligt om det blev så :)
 
Ha en bra torsdag! Jösses vad fort denna veckan har gått!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0