Lördag!

Hann tydligen inte med något bloggande igår :) började dagen med lite jobb på ett av "mina" ställen, när jag kommer dit får jag reda på att alla ordinarie utom en var borta, okej, det här kan bli en intressant dag, men det gick jättebra :)
 
sen hann jag inte merän hem och snabbt göra mig oordning för en träff med en kär gammal vän, vågade blivit utbjuden på lite mat innan vi skulle på bio, riktigt trevligkväll. Kom fram till att vi har känt varandra i 10 år! Helt galet! 
Vi såg filmen bedragaren med Richard Gere, helt ok film, lite utdragen men okej, konstigt slut, här snackar vi abrupt slut haha
 
idag lördag, ska vi förbi min lägenhet och ta lite foto inför nästa uthyrningsperiod, eller försäljning, någon som är sugen på att köpa en fin i centrala Malmö? :)
charmen med att hyra ut sin lägenhet är när man inte får in hyran i tid!!!! Så denna helgen kan bli helt fantastisk, inte ett öre kvar på kontot, älskar folk som inte gör som dom ska!!!
 
så vi får se vad denna dagen har att erbjuda, nu ska jag ta o göra mig klar, ha en underbar lördag på er!
 


Kommentarer
Jacqueline

Men usch? Fick du betala deras hyra då :-o.

Svar: ja till en början iaf, hoppas verkligen pengarna kommer in senast måndag!
Jessi

2012-12-01 @ 13:48:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0