Lördag!

Igår åkte jag till pickwick för lite aw med en kompis, när jag kommer dit är där helt galet mycket folk, tänkte att här lär jag inte hitta någon jag känner men mitt i vimmlet hittade jag en annan kär vän som var på aw med två kompisar :)
Slog mig ner hos dom och sen kom E också dit och vi hade en riktigt trevlig fredag, gillar när det inte är så mycket uppbokat och planerat utan bara blir så himla bra :)
Tackar för en supertrevlig kväll till alla som var inblandade :)
 
 
  
det var försvinnande gott igår ;)
 
 
Nu sitter jag i soffan med min första kopp kaffe (!!!!) och har planer på att göra mig klar för att komma ut i det fina vädret och inhandla lite grejs till kvällens glögg o bakmys med sambons syster och hennes sambo :)
 
Läste precis i kvp om blondinbella tror jag det var som hade cystor som hade spruckit i hennes mage, kan inte utan att bli lite orolig, tänk om den cystan jag har också spricker, hur kan det göra det? Usch. Jag som har haft "min första" urlänge, tur inte det hade hänt innan! Nu är det ju iaf uppkollat ;)
 
Ha en skön lördag på er!
 


Kommentarer
Linda

Tack själv söta <3
Supermysigt!!

2012-12-08 @ 11:41:47
URL: http://Www.ladylikestorock.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0