Lördag!

Sitter i soffan och kollar på musikhjälpen, kan inte riktigt fatta att jag är uppe förre sambon haha
händer typ aldrig! Han vaknar alltid så himla tidigt :)
 
Nackdelen är att jag inte får några goda bullar, för det brukar vara hans grej ;) och jag orkar inte bege mig iväg ut i detta väder :)
 
Var på paddys igårkväll och träffade bror och några kompisar till honom, trevligt.
Vi skulle se när bandet spelade, var en arbetskollega till min bror som spelade. Dom spelar idag också om någon är intresserad av att höra dom :) Var ganska bra faktiskt, hade bra låtar :) Monotouch heter dom. :)
 
Vissa av dom jobbar också på sony och förespråkar givetvis sony telefoner och inte Iphone som jag har (blev ganska mobbade för min telefon) ;) 
De ville att vi skulle göra ett test, bror och en annan gjorde det med sina telefoner, men jag kände inte för att vara delaktig i det :)
 
Här ser ni varför :)
 
 
Telefonen i ölen, tyckte et hade blivit så kladdigt efteråt så jag skippade det ;)
 
 
Nej får nog ta tag i det här med frukost, urhungrig!
 
Ha en skön lördag i regnet, slasket, snön o allt :)
 


Kommentarer
Jacqueline

hahahaha vilka gaaaaalningar.. hur gick det med telefonerna? fungerade dom även efter testet ;P

Svar: ja men absolut, deras telefoner är vattentäta ( och tydligen öl täta ) :)
Jessi

2012-12-15 @ 14:26:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0