Lördag!

Idag ska vi åka o handla all mat till nyår, känner redan vilken pärs detta kommer att bli haha
Jag vill en sak sambon försöker blanda sig o tycka en annan, blir ju så klart som jag vill i slutändan men ändå ;)
 
Min kära sambo gick upp med tuppen för att tvätta idag, han är redig han, fattar iofs inte hur man kan komma på att boka tvättid klockan 7 en lördag!! Eller vilken annan dag som helst i heller ;)
Det här med morgnar är inte min starka sida direkt :)
 
Nu ska jag gå o duka fram lite frukost så vi hinner med allt vi ska idag, ikväll vankas det trevligheter med min familj! Hela min familj! :)
 
Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0