Lillejulafton

oj det är redan lillejulafton, galet!
Har inte hunnit blogga de senaste dagarna, har varit fullt upp :)
 
Lillejulafton och jag är urseg o sliten efter gårdagens spontana galaj! Hade övernattningsgäst idag och innan vi väl kom i säng i natt var klockan urmycket, eller väääldigt tidig morgon :)
 
Fredagen spenderades med sambon, bror & P. Vi gick ner till Tröls och skulle käka lite, nära o bra tänkte vi, men jösses vad vi fick vänta länge på maten, inte okej! Men den var iaf god, så det var ju tur för dom ;)
Och julgranen flyttade in hos oss :)
 
 
Innan vi kunde klä granen var vi tvugna att knyta fast banden- sambon var inte fullt så bra på det ;)
 
Men fin blev den, tog en lite mindre gran detta året, så att vi kan få plats i vardagsrummet :P
 
förra årets gran, den fick inte riiiktigt plats om man säger som så :) vi var tvugna att kapa en bra bit på toppen för att vi överhuvudtaget skulle kunna resa den upp :)
 
Lördagen inleddes med trevligt frukostbesök :) sen lite julshopping, kan konstatera att det är urtråkigt att inte handla till sig själv ;) man hittar ju hur mycket som helst till sig själv när man letar till någon annan :)
 
Sen skulle vi bara gå o sätta oss o ta en öl, på det traditionella lördagshaket :) Och rätt som det är kommer några gamla arbetskamrater dit och då vet man vart det kommer sluta, och det slutade precis så också :) Vi kom i säng 5 imorse haha sen vaknade jag halv nio och kände mig pigg, tvingade mig själv att försöka sova lite till så inte hela denna dagen skulle bli förstörd :)
 
nu sitter jag helt färdig i soffan efter en språngmarch till o från triangeln på ungefär 30 minuter haha
Linda skulle handla de sista julklapparna men när vi väl kom till triangeln var vi inte så sugna på att kolla i affärer så vi vände o gick hem igen :)
 
Ha en riktigt god jul på er!


Kommentarer
bästis

haha full rulle som vanligt på dig :D inget vila här inte ;P GOD JUL på dig gumman KRAMIS <3

Svar: haha såklart ;)god jul till dig med finis <3
Jessi

2012-12-23 @ 21:02:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0