lediga måndag!

Det är så galet skönt att vara ledig på måndagar! Att inte behöva gå upp urtidigt eller något haha
 
Idag skulle jag egentligen åkt till Emporia med en vän och hennes dotter men hon hade tydligen vetrinärtid så vi får ta något som inte tar full lika lång tid att gå igenom ;)
 
Det är väldigt roligt egentligen, C som jag ska träffa idag lärde jag känna när jag jobbade på mitt gamla jobb och det är väldigt länge sedan vi båda två jobbade där :) Tack vare ( eller på grund av, hur man nu vill se det ) att C skulle börja plugga fick jag ett långtids vik som gick över till fast anställning när C hoppade av skolan och kom tillbaka :) Förstår inte hur vi fick någonting gjort när vi jobbade, det var fullkomplig KAOS där vi var, man kom inte ens in genom dörren ibland för vi hade så mycket saker ivägen och våra dammsugare var totalt intrasslade och gick knappt att använda men vi var för lata för att reda upp vårt kaos haha och det brukade ju vara urfint när vi väl var klara :) Vi hade iaf väldigt roligt när vi jobbade tillsammans som en gång när vi skulle till sopstationen och lämna farligt avfall och sekretess papper och vi lyckas köra fel inne på soptippen! Hamnade där enbart lastbilar tydligen fick köra, för pelaren som fanns så man kunde ringa för att få hjälp satt väldigt högt upp och inget vi nådde från vår lilla bil haha
Då gick en lastbilschaufför ut och sa till oss att vi nog skulle köra tillbaka till receptionen, där killen som beskrivit hur vi skulle köra var på väg för att leta efter oss haha
Oj så tokigt det kan bli, men roligt hade vi iaf och jag tror att dom på soptippen garvade gott åt oss :)
 
Oj man har så många roliga historier från det jobbet så man skulle kunna skriva en bok om dom, tror ingen riktigt kan förstå att allt som hänt verkligen har hänt, när man berättar om det låter det som hämtat från en dålig film haha
 
Nej nu får jag försöka leta upp något att äta till frulle så jag är redo när C kommer och hämtar mig :)
 
Ha en härlig måndag på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0