Lättnad!

Måste bara skriva ett litet snabbinlägg, min läkare ringde precis och lämnade besked på mitt prov jag tog förra veckan och det var ett positivt besked!!! Så himla skönt! 
Det var till och med så att läkaren lät mer lättnad än jag haha
 
båda läkarna som jag träffat trodde tydligen att det var en cancer cysta så det var ju himla skönt att dom inte hade rätt! :)
 
nu måste jag försöka samla mig o göra mig klar för skolan! Blev bara så glad av det telefonsamtalet! :)
 
ha en skön onsdag alla, det ska jag ha! :)


Kommentarer
Jacqueline

Sååååå skönt att det inte var något farligt <3

2012-12-05 @ 19:30:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0